2013. július 9., kedd

Prológus

Nadine 

Az első emlékem arról az éjszakáról szól amikor Britney megtalált amint az erdőbe kóboroltam keresvén a szüleimet.Sehol se találtam őket, egy gally roppanását halottam magam mögött.Amikor megfordultam egy vámpír falka nézett rám éhesen,a szemfogaik kint voltak a szemük vérbe forgott és morogtak.
Felsikítottam és rohanni kezdtem, megbotlottam.Becsuktam a szemem és vártam,hogy történjen aminek kell.De nem történt semmi.
Félően felnéztem.Ott állt előttem egy vámpír és morgott a többi vámpírra.Megragadott és maga mögé rántott ahol több vámpír is állt.Az egyik magához ölelt és elsuhantunk.
Egy házba vittek és mindent elmagyaráztak,ott kitört belőlem a zokogás.
-Nyugodj meg!-suttogta Britney és simogatni kezdte a hátam 
Aznap este álomba sírtam magam és nem tudtam másra gondolni csak arra,hogy a szüleim hol vannak.

Azóta eltelt 10 év és semmit nem tudok róluk..... 

4 megjegyzés:

  1. De jó *.* Kíváncsi vagyok a folytatásra!Mikor várható? :D

    Siess! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ♥ Sietek ahogy tudok igérem! :3

      Törlés
  2. Szia kint vagy :)http://dearniall-hungarian.blogspot.hu/

    VálaszTörlés